torsdag 14 augusti 2008

Hej igen! :)

Det var ju ett tag sen...
Har ingen aning om det fortfarande är någon som går in och tittar här eller om alla gett upp hoppet om att jag kommer att skriva igen. Nu är jag i alla fall här! :)

Det börjar närma sig förlossningen för mig! Om en vecka är det beräknat att bebisen ska anlända. Just nu njuter jag av att bara vara ledig och göra allt som jag längtat efter att göra men som jag inte hunnit eller orkat när jag jobbat. Ännu är jag inte trött på att vara gravid, det enda som är lite tröttsamt är att jag inte kan sova så bra på nätterna... Det är svårt att hitta någon bra sovställning och när jag väl somnar är det dags att gå upp och kissa! Men den sömn jag förlorar på natten försöker jag ta igen på dagarna.

Hoppas att eventuella läsare mår bra!
/ Lotta

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi.. du finns i min rss-feed så ja håller minsann koll på dig.. Jag, Peter och Ville lääääängtar så efter bäbisen!! Ses imorgon!

Naranja sa...

Nej men hej! Jag går ju in här på din sida då och då och tänker att du KANSKE nån gång kommer med ett nytt inlägg. Och idag gjorde fanns det lite nytt.. Hoppas du skriver mer sen när bebisen kommer.
Ni finns i mina tankar varje dag. Funderar på om det är nåt på gång. Om det startat. Passa på att vila, men det säger väl alla!
Stor kram på er!

Jimmy sa...

Vi hoppas ni mår bra!!!

Kram!!