fredag 13 juli 2007

Semester!

Ja, äntligen är det semester! Jag har nog aldrig tidigare njutit av att ha så lång ledig tid framför mig. Tidigare har jag kunnat bli lite stressad av att inte "göra något nyttigt" osv. Jag har väl aldrig förr haft så mycket semester heller och om jag haft semester har den inte varit betald och då har jag inte kunnat njuta så mycket av den i alla fall. Nu har jag som sagt fyra veckor som jag kan göra precis vad jag vill med. Och jag ska tillbringa den mesta av tiden tillsammans med världens i särklass bästa pojkvän och jag ska dessutom tillbringa ganska mycket av tiden tillsammans med min fantastiska familj. Kan det bli bättre?

I kväll har vi firat in semestern med lax, romsås, färsk potatis, sallad och vitt vin. Därefter låg jag på soffan och viftade på tårna och tittade upp i taket och log och tänkte på mitt fantastiska liv. Christian kom och satte sig i fåtöljen bredvid och så bara satt vi ett tag och lyssnade på Foo fighters och kände in semestern.

Tack för en mysig fikastund igår Johanna! Jag ser fram emot morgondagen!


1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Det lät gott med mat och underbart och välförtjänt med semester. Just nu klockan 14:31 väntar jag otåligt på att du ska dyka upp här hos mig. Har mycket att prata om.