söndag 8 juli 2007

Dags att uppdatera! =)

Som studentpresent för några veckor sedan gav vi Pål (Christians bror) biljetter till Park sommar där Säkert, Salem al fakir och Moneybrother spelade. Säkert var bäst! Annika Norlin trollband mig i en timme med både sin röst och sin kjol. Hennes kjol var svart med glitter i och hon såg ut som en prinsessa! =) Har ni inte lyssnat på Säkert (sångerskan kommer för övrigt från Östersund!) så måste ni göra det, hon har fantastiska texter som går att lyssna till om och om igen!

I dag har vi slappat, läst, ätit godis och shoppat. Jag köpte en bikini som jag lovade Ann-Sofie att lägga ut här på bloggen. Den känns väldigt bra. Shortsen går ner till knäna och jag tycker det känns grymt bra att vara lite mer klädd än avklädd på stranden.
Vi har även hunnit med att bära ner en dörr till lägenheten. Den hade vi på vinden och hör till Christians förra lägenhet. Men hyresvärden har sagt att vi kan ta den och vi tänkte göra om den till sänggavel. Vi ska fixa till den lite men jag tror att det kan bli snyggt faktiskt. Våra tapeter i sovrummet är gula och jag är inte helt nöjd med det. Ska försöka få ommålat men tills dess tänkte vi fixa iordning så att allt annat i rummet är vitt. Allt för att få mer harmoni i rummet där man ska sova och komma till ro. =) Jag tror att det kan bli fint.
Det har varit en rolig helg. Den har gått snabbt eftersom vi gjort mycket. Träffade Karin, Carina, Kajsa och hennes kompis Tina i fredags och vi drack vin och åt på Fräcka fröken. Det var jättemysigt och roligt. En bra helg och nu har jag bara en vecka kvar tills jag går på semester! Härligt härligt!!!

2 kommentarer:

Naranja sa...

Ja visst är Säkert bra! Gillar bäst låten som går.. "Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt". tror den heter "Det kommer bara leda till nåt ont". Roligt att du har blogg Lotta så man håller sig uppdaterad. Hoppas vi ses i sommar!
Naranja

Ann-Sofie sa...

Snygg bikini, Alin skrattade när han såg din blogg. vet inte åt vad men glad blev han. Saknar dig och ser fram emot att få träffa dig snart!