fredag 14 september 2007

Fredag

Fredagar är alltid lite trötta, mysiga kvällar. Eller oftast i alla fall! Idag jobbade jag till halv fem och när jag kom hem hade Christian tvättat och tagit fram dammsugaren. Vi vilade en stund och sedan gick jag och handlade medan han dammsög. Till middag blev det lax, potatis, romsås och bönsallad. Därefter en Beckfilm i soffan med alldeles för mycket godis. Jag håller på att bli lite småförkyld igen och det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt! Imorgon ska jag träffa Johanna, vet inte riktigt vad vi ska göra men något mysigt blir det nog. På söndag ska jag och Christian träffa Sally, vi tänkte göra någon form av utflykt/picknick. Men det blir en ganska lugn helg, jag ska läsa en del tror jag. Läsa, skriva och kanske klistra in lite bilder i ett fotoalbum.

Sov gott och hoppas att ni får en bra helg!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Lotta. Sorry att jag inte svara på ditt medelande. Men är fattig på mobilen för tillfället. Det var allt trevligt att komma hem till er oxå. Det får vi göra om snart igen. Vi kanske kan ta en fika nån dag? Puss och kram från Tessan

Anonym sa...

Oo.. vad duktiga ni var på en fredag.. Jag är mycket imponerad! Christian som dammsuger och grejar.. Jag sov mest igår.. hoho..

Nu har jag tagit mig friheter och lagt ett foto på dig i min blogg.. Så om du vill att jag ska ta bort det får du hojta damen!! =D

HA en bra helg! KRAM

Ann-Sofie sa...

Jag är också förkyld. Är helt tjock i huvet av en massa snor. jag tror att det löser sig med godis..... det tror inte håkan

Eva-Lena sa...

Hej vackra Lotta!
Jag saknar dig som attan!
Vilken bra fredag ni hörs ha haft! Min artade sig riktigt bra också som du hörde!
Jag är också förkyld och jag testar med godis. Jag har ingen som protesterar här!
Puss och kram hjärtat

Naranja sa...

hej! Vill kolla om det är ok att jag lägger upp dig på min lista över favoritbloggar? Om du inte vill så gör jag det inte.

Anonym sa...

Tessan: Det är lugnt! =) Det vore jättekul att ta en fika någon dag! Kram!
Mahlin: Tack så mycket! Du är så duktig tycker jag! Det blev jättefint!!
Ann-Sofie och Eva-Lena allt löser sig med godis! Det är bästa medicinen när man är sjuk! Det blir iallafall betydligt roligare att vara sjuk! =) Kul att du börjat blogga Eva!
Naranja: Det får du gärna göra! =)
Kramar till er alla!
Lotta