måndag 14 maj 2007

Förkyld och regn


Måndag, med regn ute och förkylning inne. Bättre kan veckan starta! Jag får se fram emot helgen då jag och Christian åker upp till Östersund och träffar mamma, systrarna och syskonbarnen! Längtar!

Det har varit många förkylningar den här terminen. Eftersom jag jobbar på förskola är det väl ganska naturligt att bli sjuk titt som tätt, i alla fall första tiden. Lik väl är det frustrerande och irriterande att gång på gång bli sjuk. Det känns som att jag sätter mina kollegor i klistret och att de måste jobba extra hårt alla gånger jag är borta.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta lösa mina korsord och sudoku och lite senare får jag smaska på vindruvorna som finns i kylskåpet!
Ha en bra dag!
Lotta




4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej vackra syster. Du är ju otroligt snygg i lugg måste jag säga. Du har pratat så länge om att klippa lugg men inget har hänt så när du sa det senast var det lite som Peter och vargen ;). Coolt att du gjorde det. Hoppas du blir bra snart och att infektionen går över. Ta hand om dig
Älskar dig
annso

Ann-Sofie sa...

Hej!

SKitkul med blogg meeeen du inte för att vara petig men jag känner mig lite utanför .. "Jag får se fram emot helgen då jag och Christian åker upp till Östersund och träffar mamma, systrarna och syskonbarnen!". ÖÖhhmm var platser jag in? :)

/Håcke

Lotta sa...

hihi, sorry håcke! Tänkte på dig men det var svårt att få nedskrivet alla som man ska träffa! Men som sagt tänkte jag på dig iaf! =)
Ska bli kul att träffa dig också! Ses snart!

Håkan och Ann-Sofie sa...

Hähähä roligt att jävlas.

Ska bli göörkul att se er me, trots avsaknaden av wii:t till Chris stora besvikelse .. jag känner mig riktigt låg som sålde det! :)

/H